روزنوشت های یک معمار دوره گرد

هرآنچه رنگ تعلق، مباد بر بدنم | مباد جامه، مبادا کفن، مبادا سر

روزنوشت های یک معمار دوره گرد

هرآنچه رنگ تعلق، مباد بر بدنم | مباد جامه، مبادا کفن، مبادا سر

فلسفه لذت بردن از زندگی-۱

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۰۵ ب.ظ

خب من اصولا معتقدم که رئیس محترم کائنات ما رو برای کیف کردن و لذت بردن آفریده نه برای اذیت شدن
​یعنی شما از نظر منطقی هم به قضیه نگاه کنی این که ما برا اذیت شدن خلق شده باشیم با عقل جور در نمیاد
​آخه خدا مثل مامان میمونه
​یعنی در واقع خدا از مامان هم مامان تره :/!
​یعنی هرچقد که یه مادر بچشو دوست داره، خدا به مراتب بیشتر از اون که ما فکر می کنیم بیشتر از دوست داشتن اون مادر به بچش ما رو دوست داره، دوست داره(اینجا رو دو سه بار بخونید خودمم اول نفهمیدم :) )
​بعد خب شما تصور کن
​مادرت بهت بگه بیا من برات ده سال هر روز کوبیده و قرمه سبزی و استیک و پیتزا و قارچ سوخاری و باقالی پلو با...(من برم یه چیزی بخورم بیام بقیشو بنویسم:/) با کیفیت متوسط درست می کنم بعد تو هر روز اینا رو جلوت بوین ولی به جاش کل این ده سالو نون خشک خیلی مونده بخور و بیا بعدش کتکت بزنم
​بعد بعد این ده سال تا آخر عمرت هر روز برات کوبیده و قرمه سبزی و استیک و پیتزا و قارچ سوخاری و باقالی پلو با...(من باز برم یه چیزی بخورم بیام بقیشو بنویسم...) با کیفیت خیلی خوب درست می کنم که بخوری....
خب چه کاریه آخه مادر من! یا به عبارتی: هیچ جوره و اصلا منطقی به نظر نمی‌رسه!

حالا سوالی که پیش میاد اینه که پس چرا این رییس محترم کائنات به ما گفته تو دنیا یه کارایی رو نکنید که اون دنیا بهتر همونا رو بهتون بدم؟

خب اگه بخوام صادق باشم باید بگم که مثالم از پایه الکیه!
بازی دنیا و منطق آخرت اینطوریه:
شما فرض کن
مادرت بهت بگه بیا من برات ده سال هر روز کوبیده و قرمه سبزی و استیک و پیتزا و قارچ سوخاری و باقالی پلو با...(من همچنان برم یه چیزی بخورم بیام بقیشو بنویسم...) همزمان با کیفیت خیلی کم  و کیفیت خوب درست می کنم بعد تو هر روز اینا رو جلوت باشن و اگه شعورت رسید خوباشو انتخاب کنی، اون وقت بعد این ده سال تا آخر عمرت هر روز برات کوبیده و قرمه سبزی و استیک و پیتزا و قارچ سوخاری و باقالی پلو با...(آخر من سر این پست چاق میشم:/) با کیفیت خیلی خوب درست می کنم که بخوری....
منطقی تر نیست آیا؟
با مامان بودن مامان(یا همون خدا بودن خدا!) بیشتر جور نیست ؟
حالا باز از کشفیاتم! در این زمینه بیشتر می نویسم 🚶🏻‍♂️

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۳
میم_نون

نظرات  (۵)

۱۴ مرداد ۰۰ ، ۲۰:۴۰ سارا سماواتی منفرد

عجب مقایسه ای بود .

بعضی ها میگن سیلی نقد به از حلوای نسیه ((-:

پاسخ:
درست میگن یه جورایی
ولی خب انتخاب ما تو دنیا بین حلوای نقد و سیلی نقده
منتها انقد نگفتن بهمون فک می کنم لذت بردن کلا مال اون دنیاس
هشتک:همش *تسخیر* این آخونداس :))

سلام :)

 

خب شما اشتباه معتقدی وقتی خودِ امامِ معصوم (امام سجاد ع) نقل به مضمون میفرماند که خدایا بیا ما رو مسخره‌ی خلق و کائنات نکن

 

یعنی بای دیفالت، این مسئله‌ی «مسخره‌ی خلق و کائنات» بودن، روی بنده‌ها فعال هست و باید دعا کنیم که این دیفالت، تغییر کنه!

پاسخ:
میفرماد
زهر از قبل تو نوشدارو
فحش ازدهن تو طیبات است!

و این که عذر خواهی میکنم بابت کامنتای این پست...

پاسخ:
اختیار دارید عذرخواهی برای چی
حالا منو بشناسید متوجه میشوید چون خودم این مدلی ام که حرفام رو میزنم، از نقد با پشتوانه خیلی استقبال و تشکر می کنم...

به نظرم فقط گزینه یک درسته

و تامام :)

پاسخ:
تکذیب نمی کنم :))

بوخودا خودتم نفهمیدی چی گفتی 0--0

پاسخ:
سلام!
گفتم که دو سه بار بخونید 😁
چند تا دلیل داره احتمالا
اول این که تازه شروع به نوشتن کردم و یکم شاید خوب نمی نویسم
دوم این که سه ساعت بحثو تو یکی دو صفحه مطلب خلاصه کردم
و سوم هم این که این همچین بحثش کمتر مطرح شدست...🚶🏻‍♂️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی