روزنوشت های یک معمار دوره گرد

هرآنچه رنگ تعلق، مباد بر بدنم | مباد جامه، مبادا کفن، مبادا سر

روزنوشت های یک معمار دوره گرد

هرآنچه رنگ تعلق، مباد بر بدنم | مباد جامه، مبادا کفن، مبادا سر

شوخی بچگی ای!

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۵۰ ب.ظ

‏به رفیقی که اسمش رضاست و هی از این ویدیو ها میفرسته دل آدمو آب می کنه چی باید گفت 🥺😍؟

پ.ن ۱: وی کلا در قبال اطفال (مخصوصا دختر کوچولو ها!) بی دفاع مطلق است.

 

پ.ن ۲: محبوبم، خاک تو سرت که نیستی:/!

 

پ.ن ۳:خیلی دوست دارم که اینا رو میفرسته!


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۶
میم_نون

نظرات  (۳)

سلام

پ.ن ۲ : بنده حتما سفارش می‌کنم محبوبتون بیان سراغ شما

یه لحظه فکر کردم خانومین جدا!

(طنز کلامتون رو متوجه شدم ولی درک و هضم نشد)

پاسخ:
سلام
فکر می کنم طنز کلام رو متوجه نشدین...
من نمیگم چرا نمیاد مراجعه کنه بهم! اعتراضم به اینه که چرا هنوز پیداش نکردم :)))) و خب طبیعتا تا پیدا نشده خیلی کاری از دست من بر نمیاد

 

ما را دلی بود، گم شده در چینِ زلفِ او... :(

پاسخ:
:(

سلام

 

خیلی هم راضی هستم از این کار، خیلی هم کارِ خوبی میکنم. اصلا هم پشیمون نیستم که دلت رو آب میکنم!

تا تو باشی زودتر مزدوج بشی:)

پاسخ:
اولا که تایید می کنم کار خوبی می کنی!
دوما که میدونی من می‌خوام...پیش نمیاد
سوما که خودت چرا مزدوج نمیشی :))؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی